השר וסרלאוף לעג לשר האוצר: "קל לנהל מו"מ עם עצמו"

נדב דוד No Comments on השר וסרלאוף לעג לשר האוצר: "קל לנהל מו"מ עם עצמו"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית התראיין הבוקר תקף הבוקר את שר האוצר סמוטריץ' בעקבות חלוקה בלתי הוגנת ודרש שיוויון והשווה בין משרד מורשת ישראל שקיבל פי שלושה לדבריו ממשרד הנגב והגליל: "קל לשר האוצר לנהל משא ומתן עם עצמו. את השרה סטרוק אני מעריך מאוד, אבל אני קיבלתי כמעט שליש ממה שהיא קיבלה"

יצחק וסרלאוף צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית התראיין הבוקר ותקף את שר האוצר בצלאל סמוטריץ', פירט את תוכניותיו במשרד בראשו הוא עומד והתייחס לבעיית ההפליה בגליל. השר וסרלאוף תקף את שר האוצר סמוטריץ' בעקבות החלוקה הבלתי הוגנת ודרש שיוויון: "אמרתי לשר סמוטריץ' שקל לשר האוצר לנהל משא ומתן עם עצמו. את השרה סטרוק אני מעריך מאוד, אבל אני קיבלתי כמעט שליש ממה שהיא קיבלה ועל כך מחיתי עם השר בן גביר על התקציב שלא קיבלנו".

השר וסרלאוף דיבר על ייהוד הגליל והנגב: "המשימה החשובה של ייהוד הנגב והגליל מוזנחת. איך נעשה אותה בלי כסף? בלב הגליל יש כיום 14% אחוזים יהודים בלבד ואיך זה קרה? חייל משוחרר בדואי או ערבי שמשתחרר מצה"ל זכאי להנחה של 90 אחוז בלב הגליל על הקרקע. למה יהודי חייל משוחרר שרוצה לקנות קרקע במועצה אזורית משגב לצורך העניין, למה הוא לא זכאי לאותם הנחות? המהלכים שנעשה זה לסבסד קרקעות לחיילים משוחררים באופן שווה. לא ביקשתי לקחת מהם את ההטבות, אבל תכילו את זה גם על יהודים . ולכן אני חייב תקציב, בשביל להציל את המצב!"

לדברי וסרלאוף, "עד היום משרד הנגב והגליל לא היה משרד אסטרטגי, אני הפכתי את זה. הפכתי את המשרד הזה למשרד אסטרטגי כדי באמת לקדם דברים בנגב והגליל".

השר וסרלאוף פירט את תוכניותיו לנגב והגליל: "הקמת מרכזים, חממות של חדשנות, שיתופי פעולה עם יזמים, ליווי יזמים בתחילת דרכם, הכשרות, העברת חברות לנגב והגליל והעברת משפחות לגליל בשביל לפתח אותו. כל זה לא יקרה בגלל חוסר תקציב".

וסרלאוף הוסיף: "המשרד שלנו עושה איגום משאבים ובתקציב שלי אני יכול לקבוע סדרי עדיפויות, אני פונה לדוגמא לשרת התחבורה לסלול כביש ממקום למקום ואומר לה אני נותן לך מאצ'ינג של 50 אחוז, אז זה משרת אותי".

השר וסרלאוף חתם: "המשרד שלי יכול לשנות סדרי עדיפויות ולהביא את מה שחשוב לקדמת הבמה ובסוף זה משרת את הנגב והגליל".



0 תגובות